Office yoga > Trendy  > Wellness trendy pro rok 2015 (2. část)

Wellness trendy pro rok 2015 (2. část)

Pokračování první poloviny wellness trendů z předchozího článku. Oblast wellness je v posledních letech skloňována čím dál častěji. Je to velice rychle se rozvíjející odvětví a postupně se začleňuje do každodenních životů nás všech. Jaké trendy budou v příštím roce populární? Podívejme se na to.

Multi-fitness nadšenci

Většina lidí už není dávno monogamních, co se věrnosti k jednomu sportu týká. Pokud jde o zdraví, je dobré střídat různorodý pohyb a nezaměřovat se jednostranně, pouze na jeden. Dávno už se nesoustředíme pouze jenom na náš oblíbený aerobic, tenis, fotbal či karate. Z průzkumu magazínu MindBodyGreen vyplývá, že většina čtenářů praktikuje dva až tři sporty v průběhu týdne. Další dobrou zprávou je, že lidé už necvičí pouze pro to, aby vypadaly dobře, ale aby se lépe cítili. Fitness začíná být chápán jako způsob života, ne pouze aktivita vykonávaná v tělocvičně.

A co Telomery – mají si kde hrát?

Slyšeli jste už někdy slovo „telomery“? Poslední dobou taktéž často skloňovaný pojem. Telomery jsou jakési malé „nárazníky“ na konci našich chromozomů DNA a vědci zjistili, že tyto mají vliv na naše stárnutí. Na konci roku 2013 bylo hodně pozornosti upřeno ke studii doktora Ornishe, která naznačuje, že životní styl a jeho zdravé změny, jako je cvičení jógy, meditace podpora zdravé stravy – více zeleniny+ovoce, mohou pomoci telomery prodlužovat, což má za následek zpomalení procesu stárnutí. Proto studie telomerů a výsledků s nimi souvisejících budou nabírat na důležitosti, jelikož se týkají stále aktuálního tématu.

Průhledná móda

Kromě společnosti H&M nebo Cradle to Crade, se snaží vícero módních organizací tlačit na takzvané „udržitelné“ kolekce. Co to je? Snaží se zprůhlednit dodavatelský řetězec a vyjevit tak úplný původ finálního produktu, módního kousku či doplňku. Trendem je informovat spotřebitele o všem – kde byl produkt vyroben, jaký materiál byl použit a zda zaměstnanci podílející se na výrobku obdrželi spravedlivé mzdy, nebo zda nebyla použita dětská práce. Jak jste na tom vy? Víte, co na sobě nosíte?

Marsala

Pantone, společnost s celosvětovou autoritou odhalila barvu roku 2015. Je to právě Marsala, zemitá červená barva. Má se za to, že tato barva bude ovlivňovat dění nejen v oblasti designu, dekorací a bydlení, ale i v průmyslu, kosmetice a wellness. Podmanivá, zemitá barva červeného vína je příjemně tlumená, má nádech spirituality. Tento odstín podporuje kreativitu a experimentování. Ztělesňuje uspokojivé bohatství, úrodu a dostatek jídla. Je hřejivá, interiérům dodá eleganci a teplo. Zkuste ji použít (inspiraci hledejte v obrázku 😉 ). Třeba na svojí zbrusu novou jógamatku.

Čerpáno z mindbodygreen.com